НАВЧАННЯ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО!

НАВЧАННЯ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО!
НАВЧАННЯ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО!

вторник, 26 марта 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

На цьому занятті я ознайомилася з поняттями формуючого оцінювання, визначила методи і інструменти оцінювання. Повністю згодна з тим, що застосування різних видів оцінювання надає нам відомості щодо якості розуміння учнями ключових понять навчального матеріалу та рівня сформованості в них відповідних навичок, тож  перш ніж планувати оцінювання для обраної теми, важливо знати існуючі види оцінювання, методи та інструменти.
Так само важливим є оцінювання навчальних потреб учнів, тому наступним кроком було ознайомлення з прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів та  планування інструменту оцінювання визначення навчальних потреб учнів та його використання.
Далі я створила організаційну діаграму для оцінювання навчальних потреб учнів,а також презентацію про свій проект для демонстрації її своїм учням. Мультимедійна презентація супроводжується усним виступом і є ефективним засобом представлення іншим своїх ідей та проектів. Учителі, як і учні, можуть використовувати презентації в різний спосіб у школі та в інших життєвих ситуаціях.
Завершальним етапом була робота з планом вивчення теми, його вдосконалення і коррекція.

1 комментарий: